De eerste dag - Reisverslag uit Kongolo, Congo, Democratische Republiek v van Priscilla Maas - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Kongolo, Congo, Democratische Republiek v van Priscilla Maas - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

12 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kongolo

dit is dus wat we vandaag hebben lopen te doen.
we moesten lopen te verzamelen op het vliegveld en toen hebben we dus ook de rest lopen te ontmoeten. dat waren dus van die zwervers, potten zoals ze zichzelf noemden in hun jel en criminelen. toen moesten we dus naast iemand gaan lopen te zitten en elkaar leren kennen. toen ging die vrouw dus vragen lopen te stellen en konden we dus geld lopen te winnen. toen hebben we dus niet het meeste geld lopen te winnen doordat die vrouw van die rare vragen ging lopen te stellen. slaat dus helemaal nergens op.
toen moesten we dus een jel lopen te verzinnen en die van ons was natuurlijk snel bedacht. ons lijflied wat door ons bloed stroomt. het is toch echt niet te geloven dat we dus niet hebben lopen te winnen. ze moeten echt hun best gaan lopen te doen om van deze reis nog wat leuks te maken. ik ken het nog steeds niet lopen te geloven dat ons lied niet heb gewonnen.

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kongolo

12 Mei 2014

De eerste dag
Priscilla

Hai ik ben priscilla. K hou van voetbal. Feyenoord stroomt door mn bloed. Ben bij elke wedstrijd te vinden en blijf dan nog ff hangen om te laten zien wie de sterkste is.

Actief sinds 23 April 2014